Pirkšanas noteikumi un nosacījumi
1. TERMINI UN DEFINĪCIJAS
1.1. Pirkšanas un pārdošanas noteikumi un nosacījumi (turpmāk - Noteikumi) - tālpārdošanas līgums, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, preču iegādes un apmaksas nosacījumus, preču piegādes un atgriešanas kārtību, pušu atbildību un citus noteikumus, kas saistīti ar preču pirkšanu un pārdošanu www.pharmaoil.lv interneta veikalā.
1.2. Interneta veikals - www.pharmaoil.lv elektroniskais veikals interneta vietnē, kurā Pircējs, reģistrējies vai nereģistrējies Interneta veikala sistēmā, var iegādāties Pārdevēja piedāvātās preces.
1.3. Pārdevējs - ir UAB INEZA sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kuras juridiskā adrese ir Kirtimų g. 49D, LT-02244, Viļņa, NMR (nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs): LT105534219, identifikācijas numurs: 110553420; e-pasts: [email protected] kurš ir arī Interneta veikala īpašnieks.
1.4. Pircējs - persona, kas atbilst šo Pirkšanas pārdošanas noteikumu un nosacījumu 2.4. punktā noteiktajām prasībām un kas ir iegādājusies preces Interneta veikalā.
1.5. Pirkšanas - pārdošanas līgums - starp Pircēju un Pārdevēju noslēgts preču pirkšanas - pārdošanas līgums, kas sastāv no preču pasūtījuma pieteikuma, kuru Pircējs iesniedz Pārdevējam, izmantojot Interneta veikalu, un Pirkšanas - pārdošanas Noteikumi.
1.6. Darba dienas - nedēļas dienas no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot svētku dienas.
1.7. Piegāde - tā ir faktiskā Pārdevēja ar Piegādātāja starpniecību veiktā pasūtījumā norādīto Preču piegāde Pircējam.
1.8. Piegādātājs - kurjerkompānija, ar kuru Pārdevējs sadarbojas Preču piegādes procesā.
1.9. Parole - nozīmē Klienta Reģistrācijas Interneta veikalā laikā izvēlētu burtu, ciparu vai citu simbolu virkni, kas tiek izmantota, lai piekļūtu Klienta kontam Interneta veikalā.
1.10. Klients — subjekts, kuram saskaņā ar Noteikumiem un tiesību aktiem var sniegt elektroniskos pakalpojumus vai ar kuru var noslēgt Pirkšanas - pārdošanas līgumu.
1.11. Patērētājs - fiziska persona, kas ar tirgotāju noslēdz juridisku darījumu, kas nav tieši saistīts ar viņa saimniecisko vai profesionālo darbību.
1.12. Klienta konts - katram Klientam ir atsevišķs konts, kuru Pārdevējs atver Klienta vārdā, Klientam reģistrējoties un noslēdzot līgumu par Klienta konta pakalpojuma sniegšanu.
1.13. Uzņēmējs - fiziska persona, juridiska persona vai organizatoriska vienība, kas nav juridiska persona un kam ar likumu ir piešķirts juridiskās personas statuss, kas savā vārdā veic saimniecisko vai profesionālo darbību un veic ar saimniecisko vai profesionālo darbību tieši saistītas juridiskas darbības.
1.14. Uzņēmējs ar patērētāju tiesībām - fiziska persona, kas slēdz Pirkšanas - pārdošanas līgumu, kurš ir tieši saistīts ar tās saimniecisko darbību, ja no Pirkšanas - pārdošanas līguma satura izriet, ka tas nav profesionāla rakstura līgums, jo īpaši attiecībā uz tās saimnieciskās darbības priekšmetu, kā norādīts Centrālā reģistra un informācijas par saimniecisko darbību noteikumos.
1.15. Reģistrācija - Noteikumos un nosacījumos noteiktajā kārtībā veikta faktiska darbība, kas nepieciešama, lai Klients varētu izmantot visas Interneta veikala funkcijas.
1.16. Veikala mājaslapa - interneta vietne, kurā Pārdevējs pārvalda Interneta veikalu ar domēnu www.pharmaoil.lv.
1.17. Prece - produkts, kuru Pārdevējs ievieto veikala mājaslapā un uz kuru var attiekties Pirkšanas - pārdošanas līgums.
1.18. Ilgstošs datu nesējs - rīks, kas ļauj Klientam vai Pārdevējam saglabāt viņam personīgi paredzēto informāciju tādā veidā, kas ļauj nākotnē piekļūt informācijai uz laiku, kas atbilst nolūkiem, kādiem informācija ir jāizmanto, un kas ļauj aizsargāto informāciju atgūt nemainītu.
2. VISPĀRĒJIE NOSACĪJUMI
2.1. Pirkšanas - pārdošanas līguma ietvaros Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, bet Pircējs apņemas pieņemt preces un samaksāt par precēm noteikto naudas summu, kā arī segt piegādes izmaksas saskaņā ar Noteikumos izklāstītajiem noteikumiem.
2.2. Pircējs apstiprina Noteikumus, tos izlasot un atzīmējot lodziņu "Esmu izlasījis un piekrītu interneta veikals Noteikumiem un Privātuma politikai". Šādā veidā apstiprinātie Noteikumi ir Pircējam un Pārdevējam UAB INEZA (turpmāk - Puses) saistošs juridisks dokuments, kas nosaka Pušu tiesības un pienākumus, preču iegādes un apmaksas nosacījumus, preču piegādes un atgriešanas kārtību, Pušu atbildību un citus noteikumus, kas saistīti ar preču pirkšanu un pārdošanu www.pharmaoil.lv interneta veikalā.
2.3. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, grozīt un/un papildināt Noteikumus, ievērojot Latvijas Republikas tiesību aktos paredzētās prasības.
2.4. Interneta veikalā www.pharmaoil.lv ir tiesīgi iepirkties šādi Klienti, gan reģistrēti, gan nereģistrēti Interneta veikala sistēmā:
2.4.1. Pilngadīgas fiziskas personas, t. i., personas, kuru rīcībspēju nav ierobežojusi tiesa;
2.4.2. Juridiskās personas;
2.4.3. Visu iepriekš minēto personu pilnvarots pārstāvis.
2.5. Piekrītot Noteikumiem, Pircējs apliecina, ka viņam/viņai ir tiesības iegādāties preces no interneta veikala www.pharmaoil.lv.
2.6. Tirdzniecības aktivitātes Interneta veikalā tiek veiktas Latvijas Republikā.
2.7. Visas tiesības uz Interneta veikalu, tostarp īpašumtiesības, intelektuālā īpašuma tiesības uz tā nosaukumu, interneta domēnu, Interneta veikala tīmekļa vietni, kā arī uz Interneta veikala tīmekļa vietnes saturu, veidlapām, logotipiem (izņemot logotipus un fotogrāfijas tīmekļa vietnē, kuru autortiesības pieder trešajām personām), pieder Pārdevējam, un tās drīkst izmantot tikai tādā veidā un saskaņā ar Noteikumiem un ar Pārdevēja iepriekšēju rakstisku piekrišanu.
2.8. Interneta veikala resursus un funkcijas ir aizliegts izmantot Klientu darbībām, kas varētu kaitēt Pārdevēja interesēm, t.i.:
- cita uzņēmēja vai produkta reklāmai;
- darbības, kas ietver satura publicēšanu, kas nav saistīts ar Pārdevēja darbību;
- darbības, kas ietver nepatiesa vai maldinoša satura publicēšanu.
3. PIRCĒJA TIESĪBAS
3.1. Pircējs iegādājas preces Interneta veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem un Lietuvas Republikas tiesību aktiem.
3.2. Pircējam ir tiesības, nenorādot iemeslu un neradot citas izmaksas, kas nav noteiktas Civilkodeksa 6.228-11 pantā, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, izņemot šā panta 2. punktā paredzētos izņēmumus. Atteikties no Pirkšanas - pārdošanas līguma var tikai tad, ja prece nav lietota, nav bojāta vai būtiski izmainīts tās izskats, t. i., preces vai tās iepakojuma izskats ir izmainīts tikai tādā veidā, kas ir nepieciešams, lai varētu apskatīt preci. Pircējam ir atbildīgi jāizmanto šīs tiesības un prece jāatdod atpakaļ oriģinālajā iepakojumā, labā tehniskā kārtībā, ieskaitot visas detaļas. Ja Pircējs atkāpjas no Līguma, Pircējs ir atbildīgs par jebkādu Preču vērtības samazinājumu, kas radies darbību rezultātā, kuras nav nepieciešamas, lai noteiktu Preču īpašības un veiktspēju. Pircēja tiesības atteikties no preču pirkšanas - pārdošanas līguma nosaka saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.228.-10. pantu “Patērētāju tiesības atteikties no attāluma līguma un līguma, kas noslēgts ārpus tirdzniecības telpām”.
3.3. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par atteikumu, iesniedzot Pārdevējam rakstisku atteikuma pieprasījumu. Šo pieprasījumu var iesniegt, piemēram, rakstiski uz Pārdevēja adresi Kirtimų g. 49D, LT-02244, Viļņa vai pa e-pastu uz Pārdevēja e-pasta adresi, t.i., [email protected].
3.4. Pircējs var izmantot atteikuma tiesības tikai tad, ja viņš ir izpildījis šos nosacījumus:
3.4.1. Precei jābūt Pircēja nesabojātai (neskarta ar ķīmiskām vielām, ūdeni);
3.4.2. Precēm jābūt labā stāvoklī, nezaudējušām pārdošanas izskatu (etiķēm nevar būt bojātas, aizsargplēves nevar būt noplēstas utt.) (tas neattiecas uz nekvalitatīvu preču atgriešanu);
3.4.3. Atgrieztajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā to saņēmis Pircējs;
3.4.4. Atbilstošas kvalitātes preču atgriešanu veic Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.228-10 un 6.228-11 pantā paredzētajā kārtībā.
3.4.5. Atgriežot kvalitatīvu produktu, Pircējam ir jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments.
3.4.6. Par atgriezto kvalitatīvo preci samaksāto summu Pārdevējs apņemas atmaksāt 14 dienu laikā, ja vien nav panākta cita vienošanās.
3.5. Atteikuma gadījumā Pirkuma līgums tiek uzskatīts par spēkā neesošu.
3.6. Ja Patērētājs vai Uzņēmējs ar Patērētāja tiesībām iesniedza paziņojumu par Pārdošanas līguma atteikšanos pirms Pārdevēja pieņemšanas viņa piedāvājumu, piedāvājums vairs nav spēkā.
3.7. Pārdevējs apņemas nekavējoties, ne vēlāk kā 14 dienas no Patērētāja vai Uzņēmēja paziņojuma saņemšanas par pirkšanas un pārdošanas līguma atteikšanos, atmaksāt visus viņa veiktos maksājumus, ieskaitot izmaksas par Preces piegādi Patērētājam vai Uzņēmējam ar Lietotāja tiesībām. Pārdevējs var ieturēt maksājumu atmaksu, kas saņemti no Patērētāja vai Uzņēmēja ar Patērētāja tiesībām, līdz Patērētājs vai Uzņēmējs ar Patērētāju tiesībām atdod Preces vai iesniedz pierādījumus tam, ka Preces ir nosūtītas atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek iepriekš.
3.8. Ja Patērētājs vai Uzņēmējs ar Patērētāja tiesībām, izmantojot atteikuma tiesības, ir izvēlējies piegādes veidu, kas atšķiras no Pārdevēja piedāvātā lētākā parastā piegādes veida, Pārdevējam nav pienākuma atmaksāt Lietotājam papildu izmaksas, kas Lietotājam radušās saistībā ar sūtījumu.
3.9. Patērētājs vai Uzņēmējs ar Patērētāja tiesībām nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no Pirkšanas - pārdošanas līguma atteikuma dienas, jānosūta Preces atpakaļ uz Pārdevēja norādīto adresi. Lai ievērotu termiņu, ir pietiekami nosūtīt Preces uz Pārdevēja adresi pirms termiņa beigām.
3.10. Atteikuma gadījumā Klients, kurš ir Patērētājs vai Uzņēmējs ar Patērētāja tiesībām, sedz tikai tiešās atgriešanas izmaksas.
3.11. Ja Preci specifikas dēļ nav iespējams atgriezt pa pastu, Pārdevējs par preču atgriešanas izmaksām Veikala mājaslapā informē Patērētāju vai Uzņēmēju ar Patērētāja tiesībām.
3.12. Patērētājs vai Uzņēmējs ar Patērētāja tiesībām ir atbildīgs par jebkādu Preču vērtības samazināšanos, kas rodas Preču lietošanas rezultātā, pārsniedzot to, kas ir nepieciešams, lai noteiktu Preču būtību, īpašības un darbību.
3.13. Pārdevējs atmaksā maksājumu, izmantojot to pašu maksājumu veidu, ko izmanto Patērētājs vai Uzņēmējs ar Patērētāja tiesībām, ja vien Patērētājs vai Uzņēmējs ar Patērētāja tiesībām nav skaidri piekritis citam atmaksāšanas veidam bez papildu izmaksām.
3.14. Pircējs, kurš ir Patērētājs, nav tiesīgs atkāpties no pirkšanas - pārdošanas līguma, ja pakalpojuma priekšmetu veido preces, kas pēc piegādes pēc savas būtības ir nesaraujami saistītas ar citām precēm.
4. PIRCĒJA PIENĀKUMI
4.1. Pircējam, veicot pasūtījumu Interneta veikalā, ir jāsamaksā par precēm un jāpieņem tās šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā.
4.2. Pircējs apņemas nepārsūtīt savus pieteikšanās datus trešajām personām. Ja Pircējs pazaudē savus pieteikšanās datus, viņam/viņai par to jāinformē Pārdevējs ne vēlāk kā 1 (vienas) dienas laikā.
4.3. Pircējam nekavējoties jāatjaunina sava reģistrācijas informācija un/vai jebkādas izmaiņas Pircēja konta informācijas formā norādītajā informācijā.
4.4. Pēc preču pieņemšanas Pircējam tās rūpīgi jāapskata un jāpārbauda, kā arī nekavējoties jāinformē Pārdevējs (pa e-pastu vai tālruni, kas norādīts Interneta veikalā, kontaktu sadaļā) par sūtījuma bojājumiem, skaidri redzamiem preču defektiem, preces modeļa vai komplektācijas neatbilstību Pircēja pasūtījumam.
4.5. Ja pēc kurjera preču piegādes Pircējs konstatē iepakojuma pārkāpumu pēc sūtījuma pieņemšanas, par to nekavējoties jāinformē kurjers, kurš piegādājis sūtījumu, kā arī jāizstrādā iepakojuma bojājuma akts. Pēc pasūtīto preču pieņemšanas un dokumenta parakstīšanas bez komentāriem, piegāde tiek uzskatīta par kvalitatīvu.
4.6. Ja Pircējs ir izvēlējies sūtījuma saņemšanas pakalpojumu pakomātā, un saņemot sūtījumu ievēro, ka paka ir bojāta, Pircējam ir jāsazinās ar sūtījumu punkta darbinieku un jāsastāda iepakojuma bojājuma akts.
4.7. Saņemot preci, Pircējam ir jāpārbauda iegādātās preces kvalitāte un jāinformē Pārdevējs pa e-pastu vai tālruni, kā norādīts Interneta veikala sadaļā Kontakti, par jebkādiem preču kvalitātes trūkumiem, kurus nebija iespējams pamanīt piegādes brīdī.
4.8. Pircējam ir jāsedz izmaksas, kas saistītas ar kvalitatīvu preču atgriešanu. Ja tiek atgriezta nekvalitatīva prece, preču atgriešanas izmaksas sedz Pārdevējs.
5. PĀRDEVĒJA TIESĪBAS
5.1. Pārdevējam ir tiesības uz laiku vai pastāvīgi pārtraukt Interneta veikala darbību bez iepriekšēja brīdinājuma Klientam, mainīt Interneta veikalu vai atsevišķas tā daļas, visu un jebkuru tā saturu, ierobežot tajā veiktos pirkumus, mainīt Interneta veikala interneta adresi, ierobežot reģistrēto Klientu skaitu. Par Interneta veikala darbības pagaidu vai pastāvīgu apturēšanu Pārdevējs informē ar paziņojumu Interneta veikala mājaslapā un/vai ar paziņojumiem Pircēju reģistrācijas kontos. Gadījumā, ja Sabiedrība uz laiku aptur vai pārtrauc interneta veikala darbību, Pārdevējs informēs tos Klientus, kuri jau ir veikuši pasūtījumus, bet vēl nav tos saņēmuši, izmantojot paziņojumus Klientu reģistrācijas kontos vai nosūtot katram Klientam atsevišķu paziņojumu, informējot par turpmāko veikto pasūtījumu izpildes procesu.
5.2. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā mainīt, papildināt, grozīt Pirkšanas - pārdošanas noteikumus un nosacījumus, ņemot vērā Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības. Par izmaiņām Pircēji tiks informēti, kad viņi pierakstīsies savā kontā pēc tam, kad būs stājusies spēkā jaunās Noteikumu redakcijas.
6. PĀRDEVĒJA PIENĀKUMI
6.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt Pirkšanas - pārdošanas noteikumos un Interneta veikalā noteiktajiem nosacījumiem Pircējam iespēju izmantot Interneta veikala sniegtos pakalpojumus (reģistrēties Interneta veikala sistēmā, izveidot iepirkumu grozu Interneta veikalā, veikt pasūtījumu, apmaksāt pasūtījumu, nosūtīt pasūtījumu).
6.2. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās preces uz Pircēja norādīto adresi saskaņā ar Noteikumos izklāstītajiem noteikumiem.
6.3. Ja Pārdevējs nevar piegādāt Pircējam pasūtītās preces, Pārdevējs apņemas piedāvāt Pircējam analogu vai, ciktāl iespējams, līdzīgu preci. Ja Pircējs atsakās pieņemt analogu vai līdzīgu preci, Pārdevējs apņemas 14 (četrpadsmit) dienu laikā atmaksāt Pircējam par preci samaksāto naudu.
7. PIRCĒJA REĢISTRĀCIJA UN PIRKŠANAS - PĀRDOŠANAS LĪGUMA NOSLĒGŠANA
7.1. Klients var veikt pasūtījumus Interneta veikalā, izmantojot Veikala mājaslapu vai e-pastu, 7 dienas nedēļā, 24 stundas diennaktī.
7.2. Pircējs var iegādāties preces Interneta veikalā, reģistrējoties Interneta veikala sistēmā tiešsaistes adresē www.pharmaoil.lv vai bez reģistrēšanās Interneta veikala sistēmā saskaņā ar Interneta veikalā noteiktajiem noteikumiem.
7.2.1. Lai izveidotu Klienta kontu, Klientam ir jāveic bezmaksas reģistrācija.
7.2.2. Reģistrācija nav nepieciešama, lai veiktu pasūtījumu Interneta veikalā.
7.2.3. Lai reģistrētos, Klientam ir jāaizpilda reģistrācijas forma Pārdevēja Veikala mājaslapā un jānosūta tā elektroniski Pārdevējam, reģistrācijas formā izvēloties attiecīgo funkciju. Reģistrācijas laikā Klients izveido individuālu Paroli.
7.2.4. Reģistrējot jaunu kontu, klients apņemas sniegt pareizus datus.
7.2.5. Aizpildot reģistrācijas veidlapu, Klientam ir iespēja iepazīties ar Noteikumiem un Privātuma politiku, piekrītot to saturam, atzīmējot attiecīgo lodziņu formā.
7.2.6. Pēc aizpildītas reģistrācijas formas iesniegšanas Klients nekavējoties saņems no Pārdevēja reģistrācijas apstiprinājumu uz reģistrācijas formā norādīto e-pasta adresi. Šajā brīdī tiek noslēgts Klienta elektroniskā konta apkalpošanas līgums, un Klientam ir iespēja pieteikties Klienta kontā un veikt izmaiņas Reģistrācijas laikā sniegtajos datos.
7.3. Lai iegūtu sīkāku aprakstu par konkrētu produktu un tā iegādes nosacījumiem, Pircējs var noklikšķināt uz produkta nosaukumu un/vai attēlu. Ja dažu preču daudzums ir ierobežots,Ppircējs par to tiek informēts preču aprakstā. Tāpēc, ņemot vērā šādu informāciju, Pārdevējs lūdz pirms preces pasūtīšanas sazināties ar Pārdevēju. Gadījumā, ja Pircējs nesazinās ar Pārdevēju, lai iegūtu precīzāku informāciju, un pasūta preci, bet Pārdevējam preces nav vai tās krājumi ir nepietiekami, situācija tiek risināta saskaņā ar Pirkšanas - pārdošanas noteikumu un nosacījumu 6.3. punktu.
7.4. Lai iegādātos preces, Pircējs veic pasūtījumu Interneta veikalā, sekojot pasūtīšanas logā norādītajiem norādījumiem. Reģistrēts Pircējs var veikt izvēles un/vai pasūtīšanas procedūru, pieslēdzoties savā kontā Interneta veikalā.
7.5. Pirkšanas - pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no Pasūtījuma apstiprināšanas brīža, t.i., kad ir izpildīti visi turpmāk minētie nosacījumi:
- Pircējs veido preču grozu, ievērojot Pārdevēja norādījumus;
- Pircējs norāda informāciju par preču piegādi;
- Pircējs veic maksājumu un Pārdevējs saņem šādu maksājumu;
- Pārdevējs ar paziņojumu apstiprina, ka Pircēja pasūtījums ir pieņemts.
7.6. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu tikai attiecībā uz Pircēja pasūtījumā norādītajām Precēm, kuru pārdošanu ir apstiprinājis Pārdevējs. Pirkšanas - pārdošanas līgums tiek uzskatīts par izpildītu, kad preces tiek nodotas Pircējam saskaņā ar Pirkšanas - pārdošanas Noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.
7.7. Piegādes termiņš sākas no dienas, kad Pircējs veic maksājumu par precēm.
7.8. Katrs Pirkuma un pārdošanas līgums, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, tiek reģistrēts un saglabāts Interneta veikala datubāzē. Ja Pircējs ir reģistrējies Interneta veikala sistēmā, Pircējam ir iespēja apskatīt pirkumu vēsturi sistēmā, kad viņš ir pieteicies savā kontā Interneta veikalā.
8. CENAS, MAKSĀŠANAS KĀRTĪBA UN TERMIŅI
8.1. Interneta veikalā pārdotās preces tiek norādītas kopā ar to pārdošanas cenu. Preču cenas Interneta veikalā un pasūtījumā norādītas eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Preču piegādes izmaksas sedz Pircējs, ja vien nav noteikts citādi.
8.2. Gadījumā, ja svarīgu apstākļu dēļ Pārdevējs nevar piegādāt Pircējam pasūtīto preci, Pārdevējs var piedāvāt Pircējam alternatīvu preci, informējot par to vienu no Pircēja norādītajiem kontaktiem (pa tālruni, īsziņā vai e-pastā). Ja Pircējs nepiekrīt Pārdevēja preces aizstāšanai ar alternatīvu, Pārdevējs apņemas 14 (četrpadsmit) dienu laikā atmaksāt Pircēja samaksāto naudu.
8.3. Pircējs var veikt maksājumu par precēm izmantojot vienā no šādiem veidiem:
- Maksājums ar karti - Visa/MasterCard vai ar bankas pārskaitījumu, izmantojot ārēju maksājumu sistēmu - MakeCommerce.lt;
- Maksājumus var veikt, izmantojot Swedbanka, Seb, Luminor, Citadele un citi elektroniskās bankas pakalpojumus;
- Ja Klients ir izvēlējies priekšapmaksas formu, viņam/viņai 7 darba dienu laikā jāsamaksā par pasūtījumu maksājamā summa saskaņā ar noslēgto Pirkšanas -pārdošanas līgumu.
8.4. Ja Pircējs neveic maksājumu noteiktajā termiņā, Pārdevējs nosaka Pircējam papildu termiņu maksājuma veikšanai un informē par to Pircēju. Informācijā par papildu samaksas termiņu iekļauj arī informāciju, ka, beidzoties šim termiņam, Pārdevējs atkāpjas no Pirkuma līguma. Ja otrais maksājuma termiņš nav spēkā, Pārdevējs nosūta Pircējam paziņojumu par atkāpšanos no līguma uz ilgstošo datu nesēju.
9. PĀRDEVĒJA PIEMĒROTĀS AKCIJAS UN DĀVANU KUPONI
9.1. Pārdevējam ir tiesības pēc saviem ieskatiem izstrādāt un veikt dažādas akcijas, piemēram, preču cenu samazinājumus, komplektu veidošanu utt. Akcijas un cenu samazinājumi ir jāorganizē un jāpaziņo Civilkodeksa 6.353. pantā paredzētajā veidā (1-8 dienas).
9.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji un bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt akciju ilgumu, noteikumus un nosacījumus vai tos atcelt. Jebkurš akciju noteikumu un nosacījumu grozījums vai atcelšana ir spēkā tikai no tā izpildes brīža un neattiecas uz Pirkšanas - pārdošanas līgumiem, kas noslēgti pirms tā izpildes. Informācija par notiekošajām akcijām ir pieejama Interneta veikala mājaslapā un var būt pieejama arī citos Interneta veikala informācijas izplatīšanas kanālos.
9.3. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji noteikt citus preču veidus, uz kuriem neattiecas atlaides.
10. PREČU PIEGĀDE
10.1. Pārdevējs veic piegādi Latvijas Republikas teritorijā.
10.2. Pārdevējs apņemas Preces, kas ir Pirkuma līguma priekšmets, piegādāt bez defektiem.
10.3. Pasūtot preces, Pircējam pasūtījuma formā jānorāda:
- Preču piegādes adrese, ja Pircējs vēlas, lai preces piegādā ar kurjerdienesta starpniecību;
- Izvēlētā piegādes pakalpojumu sniedzēja nodaļu, terminālu vai pakomātu, uz kuru preces tiks piegādātas pēc Pircēja pieprasījuma. Nosūtot preces šādā veidā, jāievēro šajos pašapkalpošanās termināļos noteiktās prasības (piemēram, maksimālais svars vai izmēri), un, ja sūtījuma svars vai izmēri neļauj nosūtīt pasūtījumu šādā veidā, Klients tiek informēts, izmantojot kādu no Klienta norādītajiem kontaktiem (pa tālruni vai e-pastu).
10.4. Izvēloties piegādes veidu ar kurjeru, Pircējs apņemas pieņemt preces personīgi. Gadījumā, ja Pircējs nevar personīgi pieņemt preces un preces ir piegādātas uz Pircēja norādīto adresi un pamatojoties uz citiem Pircēja sniegtajiem datiem, Pircējs nav tiesīgs celt nekādas pretenzijas pret Pārdevēju par preču piegādi nepareizai personai vai citām piegādes neatbilstībām.
10.5. Ja Klients nav sasniedzams adresē, ko Klients norādījis pasūtījuma iesniegšanas brīdī kā piegādes adresi, Piegādātāja darbinieks atstās ziņu vai mēģinās sazināties ar Klientu pa tālruni, lai vienotos par piegādes laiku. Ja Piegādātājs atgriež pasūtītās Preces atpakaļ Interneta veikalā, Pārdevējs sazinās ar Pircēju pa e-pastu vai tālruni un atkārtoti vienojas ar Pircēju par piegādes datumu un cenu.
10.6. Piegādes un pasūtījuma izpildes termiņi veikala mājaslapā ir norādīti darba dienās.
10.7. Veikala mājaslapā norādītie piegādes un pasūtījuma izpildes termiņi ir aprēķināti darba dienās.
10.8. Piegādātājs piegādā pasūtītās Preces Klientam uz pasūtījuma formā norādīto adresi.
10.9. Pārdevējs apņemas piegādāt preces 14 dienu laikā no līguma noslēgšanas dienas.
10.9.1. Neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu gadījumā, ja piegādes termiņš kavējas, Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju, lai vienotos par piegādes termiņu un citiem ar piegādi saistītiem jautājumiem.
10.9.2. Preču piegādes aizkavēšanās gadījumā Pircējam ir tiesības pieprasīt Preču piegādi papildu saprātīgā termiņā, ņemot vērā attiecīgos apstākļus. Ja Pārdevējs nepiegādā preces Pircēja noteiktajā papildu termiņā, Pircējam ir tiesības vienpusēji izbeigt līgumu.
10.9.3. Ja Pārdevējs ir atteicies piegādāt preces vai ja piegāde līgumā noteiktajā termiņā ir ārkārtīgi svarīga, ņemot vērā visus ar līguma noslēgšanu saistītos apstākļus, vai ja Pircējs pirms līguma noslēgšanas ir paziņojis Pārdevējam, ka piegāde līgumā noteiktajā termiņā ir ārkārtīgi svarīga, Pircējs ir tiesīgs vienpusēji un nekavējoties izbeigt līgumu šādos gadījumos, ja Pārdevējs nav piegādājis preces līgumā noteiktajā termiņā.
10.10. Visos gadījumos Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par piegādes termiņu neievērošanu, ja preces netiek piegādātas Pircējam vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas dēļ vai nepārvaramas varas apstākļu dēļ.
10.11. Dienā, kad Prece tiek nosūtīta Pircējam, uz Pircēja norādīto e-pasta adresi vai īsziņā tiek nosūtīts Pārdevēja apstiprinājums par Preces nosūtīšanu.
10.12. Preču piegādes brīdī, kad prece tiek nodota Pircējam un Pircējs parakstās uz kurjera elektroniskās paku marķēšanas ierīces, vai kad prece tiek paņemta no pakomāta, preču pieņemšanas fakts tiek reģistrēts kurjera, kas sniedz piegādes pakalpojumus, datu bāzē.
10.13. Preču piegādes/transporta izmaksas un piegādes nosacījumus skatiet mājaslapā www.pharmaoil.lv. Pārdevējs ir tiesīgs piemērot īpašas atlaides piegādes (transporta) pakalpojuma maksai Klientiem, kuri atbilst Pārdevēja interneta veikalā izklāstītajiem nosacījumiem.
10.14. Pārdevējs saskaņā ar Pircēja vēlmēm sūtījumam, kas ir Piegādes priekšmets, pievieno kvīti vai PVN rēķinu par piegādātajām Precēm. Lai saņemtu PVN rēķinu, Pircējam pirkuma brīdī ir jānorāda, ka viņš pērk Preces kā uzņēmums (nodokļa maksātājs). Iepriekš minēto apstiprinājumu sniedz, atzīmējot attiecīgo lodziņu pasūtījuma veidlapā, pirms pasūtījums tiek nosūtīts Pārdevējam.
11. PREČU KVALITĀTES GARANTIJA
11.1. Katras Interneta veikalā pārdotās preces īpašības ir norādītas preces aprakstā mājaslapā www.pharmaoil.lv.
11.2. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka Interneta veikalā pārdotās preces pēc izmēra, formas un krāsas var neatbilst preces faktiskajam izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā displeja īpašību dēļ, kas nav atkarīgas no Pārdevēja. Preču attēli ir paredzēti tikai ilustratīviem nolūkiem un ir piemēri. Oriģinālo produktu krāsas, uzraksti, parametri, izmēri, funkcijas un/vai citas īpašības vizuālo īpašību dēļ var izskatīties atšķirīgi nekā patiesībā, tāpēc, lūdzu, vadieties pēc preču īpašībām, kas norādītas preču aprakstos. Pircējam ieteicams izlasīt preču aprakstu.
11.3. Pārdevējs nodrošina, ka Preces tiek piegādātas bez defektiem (ja vien tās nav bojātas piegādes laikā). Pārdevējs ir atbildīgs pircēja priekšā, ja precei ir defekti (garantija).
11.4. Ja Produktam ir defekti, Klients var:
- Iesniegt pieteikumu par cenas samazinājumu vai atteikšanos no pirkuma līguma, ja vien Pārdevējs nekavējoties un bez liekām neērtībām Klientam neaizstāj Preces ar trūkumiem vai nenovērš defektus. Šis ierobežojums nav piemērojams, ja Pārdevējs jau ir nomainījis vai salabojis Preci vai ja Pārdevējs nav izpildījis savu pienākumu aizstāt Preci vai novērst defektus. Klients tā vietā, lai novērstu Pārdevēja piedāvāto defektu, var pieprasīt Preces nomaiņu pret jaunu Preci vai pieprasīt defekta novēršanu Preces nomaiņas vietā, ja vien ar Klienta izvēlēto metodi nav iespējams nodrošināt Preces atbilstību Līgumam vai ja tas būtu pārāk dārgi, salīdzinot ar Pārdevēja piedāvāto veidu. Novērtējot pārsniegtās izmaksas, tiek ņemta vērā Preču ar trūkumiem vērtība, konstatētā defekta veids un nozīmīgums, kā arī neērtības, kas citādi būtu radušās Klientam. Klients nevar atteikties no Pirkuma līguma, ja defekts ir nenozīmīgs;
- Pieprasīt defektīvo Preču nomaiņu pret jaunām Precēm vai defektu novēršanu. Pārdevējs apņemas nomainīt bojāto Preci bez defektiem vai novērst defektu saprātīgā termiņā, neradot nepamatotas neērtības Klientam. Pārdevējs var atteikties izpildīt Pircēja lūgumu, ja defektīvās Preces nevar saskaņot ar Pirkuma līgumu ar Pircēja izvēlēto metodi vai tas būtu pārāk dārgi, salīdzinot ar otru iespējamo Pirkuma līguma izpildes metodi. Aizvietošanas izmaksas sedz Pārdevējs;
- Ja prece neatbilst līgumam, Klients, kas ir Patērētājs, var pieprasīt to labot vai nomainīt. Pārdevējs var nomainīt preci, ja Patērētājs pieprasa tās labošanu, vai salabot preci, ja Patērētājs pieprasa tās nomaiņu, ja nav iespējams vai būtu nesamērīgi dārgi nodrošināt preces atbilstību līguma noteikumiem, izmantojot Patērētāja izvēlēto metodi.
11.5. Ja Pircējs ir izmantojis savas garantijas tiesības, viņam/viņai ir jānogādā bojātā prece uz Pārdevēja adresi, izmantojot kurjerpastu. Piegādes izmaksas sedz Pārdevējs.
11.6. Pārdevējs ir atbildīgs saskaņā ar garantiju, ja fizisks defekts tiek konstatēts divu gadu laikā pēc Preces nodošanas Klientam. Prasība par defekta novēršanu vai par Preces nomaiņu bez defekta beidzas pēc viena gada, taču šis termiņš nedrīkst beigties pirms pirmajā teikumā minētā termiņa beigām. Šajā laikā Klients var atkāpties no Pirkuma līguma vai iesniegt cenu samazinājuma pieteikumu sakarā ar Preču trūkumu. Ja Klients ir pieprasījis Preces nomaiņu pret Preci bez defektiem vai defekta novēršanu, termiņš atteikumam no pirkuma - pārdošanas līguma vai paziņojuma par cenas samazinājumu iesniegšanai sākas no Preces maiņas vai defekta novēršanas termiņa novēršanas dienas. Ja preces neatbilst līguma noteikumiem, Patērētājs var iesniegt deklarāciju par cenas samazinājumu vai atteikumu, ja: Pārdevējs ir atteicies pildīt remonta vai nomaiņas saistības vai no viņa paziņojuma vai apstākļiem ir skaidrs, ka viņš to nedarīs; Pārdevējs jau ir nodrošinājis, ka preces atbilst līgumam; vai preču neatbilstība līgumam ir tik būtiska, ka ir pamats nekavējoties samazināt cenu vai atteikties no līguma. Patērētājs nevar atkāpties no līguma, ja preču neatbilstība līgumam nav būtiska. Patērētāja gadījumā tiek uzskatīts, ka neatbilstība ir būtiska. Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņemts Patērētāja paziņojums par cenas samazinājumu, atmaksā Patērētājam summas, kas samaksātas, lai izmantotu tiesības samazināt cenu. Līguma atteikuma gadījumā Patērētājs uz sava rēķina nekavējoties atgriež preces Pārdevējam, un Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas vai pierādījumu saņemšanas par preču atgriešanu, atgriež maksājumu.
11.7. Jebkuras pretenzijas saistībā ar Precēm vai Pirkuma līguma izpildi Klients var rakstveidā nosūtīt uz Pārdevēja e-pasta adresi: Kirtimų g. 49D, LT-02244 Vilnius.
11.8. Pārdevējs 14 dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas atbildēs uz Klienta iesniegto Preču sūdzību vai sūdzību, kas saistīta ar Pārdošanas līguma īstenošanu.
11.9. Klients var iesniegt sūdzību Pārdevējam saistībā ar Pārdevēja elektroniski sniegto bezmaksas pakalpojumu izmantošanu. Sūdzību var iesniegt, piemēram, elektroniski un nosūtīt uz e-pasta adresi: [email protected]. Sūdzībā klientam jāiekļauj problēmas apraksts. Pārdevējs izskata sūdzību un nekavējoties, vēlākais 14 dienu laikā, sniedz Klientam atbildi.
11.10. Pārdevējs vai ražotājs var sniegt papildu garantiju par produkta kvalitāti. Konkrēts termiņš un citi nosacījumi ir norādīti produkta aprakstā vai garantiju apliecinošajā dokumentā. Papildu garantijas piešķiršana neietekmē ar likumu noteiktās produkta garantijas noteikumus un spēkā esamību.
11.11. Gadījumā, ja Pārdevējs vai ražotājs nesniedz papildu garantiju preču kvalitātei, uz Pircēja iegādātajām precēm attiecas šo preču kvalitātes garantija un tās derīguma termiņi, kas noteikti tiesību aktos.
12. PREČU ATGRIEŠANA UN APMAIŅA
12.1. Jūs varat atgriezt visas www.pharmaoil.lv Interneta veikalā iegādātās kvalitatīvās preces 14 kalendāro dienu laikā no preču saņemšanas dienas, izņemot sēklas un sēnes ( saskaņā ar "Mazumtirdzniecības noteikumiem", kas apstiprināti ar Latvija Republikas valdības 2014. gada 22. jūlija rezolūciju Nr. 738).
12.2. Ja iegādātās preces ir sliktas kvalitātes — šajā gadījumā preces tiek atgrieztas likumā noteiktajā garantijas termiņā. Pārdevējs ir atbildīgs par defektiem, kas atklājas divu gadu laikā pēc pirkuma datuma. (Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.338. daļa). Lai iesniegtu sūdzību par interneta veikalā iegādātas preces kvalitāti, ir jāsazinās pa e-pastu: [email protected].
12.3. Atgriežot kvalitatīvas preces, ir jāievēro šādi nosacījumi, ja vien tās nav iekļautas 12.1. punktā minētajā neatgriežamo preču sarakstā:
- Atgrieztajai precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un labā stāvoklī;
- Precei jābūt pircēja nesabojātai;
- Precei jābūt nelietotai un labā stāvoklī: neskartām etiķetēm, neskartai aizsargplēvei utt;
- Atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēma pircējs;
12.4. Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt Pircēja preces atgriešanu, ja nav izpildīti preču atgriešanas nosacījumi.
12.5. Ja atgriežat kvalitatīvu preci, tās atgriešanas izmaksas tiks atskaitītas no atmaksājamās summas. Ja tiek atgriezta defektīva prece, preču atgriešanas izmaksas sedz pārdevējs.
12.6. Atgriezt preces pircējs var, izmantojot kurjerdienesta pakalpojumus. Preču atgriešanu nevar veikt pa pastu vai pakomātu. Preču atgriešanas adrese:
Kirtimų g. 49D, LT-02244 Vilnius
12.7. Atmaksa par atgrieztajām precēm tiek veikta ar bankas pārskaitījumu uz maksātāja bankas kontu, kas norādīts atgriešanas veidlapā, 14 dienu laikā.
12.8. Pārdevējs nav atbildīgs par neizpildītu vai aizkavētu maksājumu par atgrieztām precēm, ja Pircējs nepareizi norāda maksājuma atgriešanai nepieciešamo informāciju.
13. PIRCĒJA UN PĀRDEVĒJA ATBILDĪBA
13.1. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par Pircēja sniegto personas datu precizitāti. Ja Pircējs reģistrācijas formā nav norādījis precīzus personas datus, Pārdevējs nav atbildīgs par sekām un ir tiesīgs pieprasīt no Pircēja tiešu zaudējumu atlīdzību.
13.2. Pircējs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot šo Interneta veikalu.
13.3. Pēc reģistrēšanās Pircējs ir atbildīgs par savu pieteikšanās datu nodošanu trešajām personām. Ja Interneta veikala sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, kas ir pierakstījusies Interneta veikalā, izmantojot Klienta pieteikšanās datus, Pārdevējs šo personu uzskata par Klientu.
13.4. Pārdevējs ir atbrīvots no jebkādas atbildības, ja zaudējumu cēlonis ir tas, ka Pircējs nav izlasījis šos Noteikumus un nosacījumus, neraugoties uz Pārdevēja ieteikumiem un Pircēja pienākumiem, kad viņam ir dota iespēja to darīt.
13.5. Ja Pārdevēja interneta veikalā ir saites uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai privātpersonu tīmekļa vietnēm, Pārdevējs nav atbildīgs par tajās iekļauto informāciju vai darbībām un neuztur, nekontrolē un nepārstāv šādus uzņēmumus vai privātpersonas.
13.6. Zaudējumu gadījumā vainīgā Puse atlīdzina otrai Pusei tiešos zaudējumus.
14. CITI NOSACĪJUMI
14.1. Jebkādi strīdi, domstarpības un/vai prasības, kas izriet no šiem Noteikumiem un nosacījumiem vai saistībā ar tiem vai jebkuru atsevišķu Preču pārdošanas līgumu, vai to pārkāpumiem, izbeigšanu vai spēkā esamību, tiek risināti sarunu ceļā.
14.2. Ja neizdodas panākt mierizlīgumu, to var atrisināt, izmantojot ārpustiesas izlīguma struktūras vai Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā. Pieprasījumu/sūdzību par Internetveikalā iegādātajām precēm varat iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības valsts birojā (Vilniaus g. 25, 01402 Viļņa, e-pasts [email protected], tālr. 8 5 262 67 51, fakss 8 5 279 14 66, mājas lapa www.vvtat.lt) vai aizpildīt pieteikuma veidlapu EGS platformā http://ec.europa.eu/odr/.
15. BEZMAKSAS PAKALPOJUMI
15.1. Pārdevējs sniedz bezmaksas pakalpojumus Klientiem elektroniski:
- Sarunas;
- Kontaktforma;
- Jaunumuvēstules;
- Klienta konta pārvaldība;
- Jūsu viedokļa publicēšana.
15.2. Šā panta 1. punktā minētos pakalpojumus sniedz 7 dienas nedēļā 24 stundas diennaktī, izņemot tērzēšanas pakalpojumu, ko sniedz veikala tīmekļa vietnē norādītajā laikā un dienās.
15.3. Pārdevējs patur tiesības izvēlēties un mainīt piekļuves pie izvēlētajiem norādītajiem pakalpojumu sniegšanas veida, formas, laika un metodes, par kuru Noteikumu maiņu atbilstošā veidu informēs Klientus.
15.4. Tērzēšanas pakalpojums, kas ir bezmaksas, ir reāllaika savienojums starp Pircēju un Pārdevēju, izmantojot tūlītējas ziņapmaiņas lietojumprogrammu, kas atrodas Veikala mājaslapā.
15.5. Bezmaksas zvanu pakalpojumu varat atcelt jebkurā laikā.
15.6. Saziņas formas pakalpojums - ziņojuma nosūtīšana Pārdevējam, izmantojot veikala mājaslapā esošo formu.
15.7. Atteikties no bezmaksas pakalpojuma varat jebkurā laikā, izmantojot Saziņas formu, pēc tam, kad esat pārtraucis sūtīt pieprasījumus Pārdevējam.
15.8. Jaunumu vēstuļu pakalpojumu var izmantot jebkurš Klients, kas ievada savu e-pasta adresi, izmantojot Pārdevēja mājaslapā norādīto reģistrācijas formu. Pēc aizpildītas reģistrācijas formas iesniegšanas Klients uz reģistrācijas formā norādīto e-pasta adresi nekavējoties saņems aktivizācijas saiti, lai apstiprinātu jaunumu vēstuļu abonēšanu. Tiklīdz Klients aktivizē saiti, tiek noslēgts līgums par Jaunumu vēstuļu pakalpojuma sniegšanu elektroniski.
15.9. Jaunumu vēstuļu pakalpojums - tā ir Pārdevēja elektronisko paziņojumu sūtīšana uz e-pasta adresi, kuros ir informācija par jauniem Pārdevēja piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem. Pārdevējs nosūta Jaunuma vestuli visiem klientiem, kas to abonē.
15.10. Katrā jaunumu vēstulē, kas adresēta Klientu datiem, vispirms jāietver: informācija par sūtītāju, aizpildīts “tēma" lauciņš, kurā definēts ziņojuma saturs, un informācija par iespēju un veidu, kā atteikties no bezmaksas jaunumu vēstules saņemšanas pakalpojuma.
15.11. Klients var jebkurā laikā atteikties no jaunumu vēstuļu saņemšanas, noklikšķinot uz atteikuma saites katrā jaunumu vēstuļu pakalpojuma ietvaros nosūtītajā jaunumu vēstulē vai deaktivizējot attiecīgo opciju Klienta kontā.
15.12. Klienta konta apkalpošanas pakalpojums tiek sniegts pēc reģistrācijas saskaņā ar Noteikumos aprakstītajiem noteikumiem un ļauj Klientam mainīt reģistrācijas laikā sniegtos datus, kā arī sekot līdzi Klienta statusam, apskatīt pasūtījumus un to vēsturi.
15.13. Klients var dzēst Kontu, iesniedzot pieprasījumu Pārdevējam.